Jak ubrać się na chrzest swojego dziecka? 5 przykładowych zestawów

Jak ubrać się na chrzest własnego dziecka? Odpowiedzi na to pytanie szukałam przez wiele dni przed uroczystością. Jak to jest, że kobieta karmiąca ma taki ograniczony wybór ubrań? A jak już coś jest, to kosztuje kilka razy więcej niż normalne ciuchy. Bycie mamą malucha nie jest usłane różami, z każdej strony „coś”, co spędza sen z powiek.

5 przykładowych stroi na chrzest własnego dziecka.

Zaczęłam wertować strony sieciówek w poszukiwaniu odpowiedniego stroju. Cel był jeden: ma być ładnie i funkcjonalnie. Dostęp do cyca ma być łatwy, a matka ma wyglądać elegancko, ale nie pompatycznie.

Zestawy są robione pode mnie, pod moją figurę i mój budżet. Mam jednak nadzieję, że inne mamy poszukujące odpowiedniego stroju też znajdą coś dla siebie.

zestaw na chrzest

  1. marynarka z H&M – 139,90 zł
  2. spodnie z Orsay – 70 zł
  3. bluzka z H&M – 39,99 zł

                  Razem: 249,89 zł

zest2na chrzest

  1.  bluzka H&M – 79,90 zł
  2.  spodnie H&M – 99,90 zł
  3.  marynarka H&M- 99,90 zł

                  Razem: 279,70 zł

zest3na chrzest

  1. sukienka Allani – 79zł
      (jedyna rzecz w zestawieniu, która pochodzi ze sklepu internetowego,
    właśnie kliknęłam w link i niestety jest już niedostępna)
  2. żakiet Orsay –  70zł

                  Razem: 149,00 zł

zest4na chrzest

  1.  spódnica H&M – 39.90 zł
  2.  bluzka H&M – 79,90 zł
  3.   żakiet Orsay – 70 zł

                  Razem: 189,80 zł

zest5na chrzest

  1. marynarka H&M – 139,90 zł
  2. spódnica Stradivarius – 79,90 zł
  3. koszula Promod – 119,90 zł

                  Razem: 339,70 zł

Mam nadzieję, że tym wpisem pomogłam chociaż jednej mamie. Jeśli chce się ładnie wyglądać z niemowlakiem, to na prawdę się da. Tylko trzeba się trochę naszukać 😉

A, zapomniałabym, postawiłam na zestaw nr 1. Sprawdził się doskonale.


Możesz obserwować mnie na Bloglovin`

Skomentuj

